گمشدگی در حضور

ایپچه خایم اویرا بم.ایپچه خایم اویرا بم

نتانی مرا پیدا کودن،

هسا کی تی ورجا ایسام

 

فارسی:

کمی می خواهم گم شوم

نمی توانی پیدایم کنی،

حالا که کنارت هستم

 

همچنین بخوانید:   مهمانی

درباره فکرآزاد

پرویز فکرآزاد، متولد ۲۷ اسفند ۱۳۳۳ در رشت، هنرمند معاصر گیلانی است که در زمینه های گوناگونی به زبان‌های فارسی و گیلکی مانند شعر، داستان، عکس و فیلم کوتاه و … فعالیت دارد. آثار او در نشریاتی چون بازار، نقش قلم، کادح، كتاب كادوس، گيله‌وا، دادگر، فرهیختگان، همشهری، ره آورد گیل، آوای شمال و… به چاپ رسیده است. او چند کتاب در دست تهیه دارد که در حال ویرایش بوده و امید می‌رود که به زودی به چاپ برسد.

2 دیدگاه در “گمشدگی در حضور

  1. با استفاده از نرم افزار تبـليغـاتـي وبلـاگ هـاي بـلاگــفا اسـپـمـر به بيش از 5 ميليون وبـلاگ ، وبلاگ خود را معرفي کنيد ، محـصـول خود را تبـلـيـغ و يا بـازاريـابـي کنيد ! مطمئن باشيد با استفاده از اين نرم افزار در کمترين زمان ممکن تنيجه ي مطلوب را به دست خواهيد آورد ! تنها کافي است پس از خريد نرم افزار متن کامـنـت تـبـليـغـاتـي خود را نوشته و ارسال کنيد ! بدون نياز به اينترنت پر سرعت ! ما براي سهولت کار شما نرم افزار را در سه نسخه ي 3 هسته ، 6 هسته و 9 هسته ارائه داده ايم ! با استفاده از نسخه ي 3 هسته تبـليـغ خود را به 3 وبلاگ همزمان ارسال کنيد ، با نسخه ي 6 هسته به 6 وبلاگ همزمان ، و با نسخه ي 9 هسته تبـليـغ خود را به 9 وبلاگ به صورت همزمان ارسال کنيد ! نگران نباشيد ، کليه قيـمـت ها مناسب شماست ، براي اطمينان از صحت کارکرد نرم افزار مي توانيد کليپ آموزشي آن را با حجم کم دانلود و آن را مشاهده کنيد ! ما رضايت شما را تضمين مي کنيم ،
    لينک دانلود فيلم آموزشي : http://softsaz.persiangig.com/dl/LearningClip.zip
    نکته : براي دريافت فيلم آموزشي مي بايست آدرس آن را در نوار آدرس مرورگر کپي کنيد
    قيمت نسخه ي 3 هسته : 5000 تومان
    قيمت نسخه ي 6 هسته : 10000 تومان
    قيمت نسخه ي 9 هسته : 15000 تومان
    براي اطلاعات بيشتر در مورد آن مي توانيد به شماره تلفن همراه ذکر شده پيامک دهيد .
    براي خريد نرم افزار نيز ميتوانيد به ميزان ذکر شده کارت شارژ ايرانسل و يا همراه اول خريداري نموده و براي شماره ذکر شده ارسال نماييد تا در اولين فرصت لينک دانلود نرم افزار و کد فعالسازي براي شما ارسال شود .
    09185669971
    با تشکر
    http://parspam.roomfa.ir/
    http://parspam.roomfa.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *